Od ponožky na pinďourovi k patentu na spodní prádlo Frigo
Tuto značku pánského spodního prádla založil švédský obchodní manažer jménem Peter Söderstörm. Došlo k tomu vlastně náhodou při jednom z obchodních jednáních, na kterém trčel Peter spolu s kolegy dlouho do večera. Čím déle schůzka trvala, tím více se všichni spolupracovníci začali ošívat. Znáte důvod? Ženy by možná řekli, že je to už nebavilo, ovšem muži znají správnou příčinu jako svoje boty. Jejich spodní prádlo bylo nepohodlné, škrtilo je, třela se jim kůže a zapařovala se jim místa, která by raději měla být v suchu. A tak, když Peter přišel z jednání domů, udělal si díru do trenek, prostrčil svou chloubu otvorem ven a navlékl na ni ponožku…
Pánské spodní prádlo Frigo má zlepšovák uvnitř
Buď v klidu, ponožku na něm nosit nemusíš. Fígl spočívá v něčem mnohem důmyslnějším. Díky ponožce totiž Peterovi došlo, jak skoncovat s tím věčným, společensky nepřijatelným hrabáním mezi nohama. Vyvinul tedy trenky, které na vnitřní straně skrývají kapsičku, do níž si při oblékání uložíš své poklady a tuto kapsičku pak podle potřeby stáhneš gumičkou. Genitálie jsou tak neustále lehce odtaženy ve spodním prádle od těla, takže mohou volně dýchat, drží pohodlě na jednom místě, o nic se neotírají a není jim vedro (vždyť už samotné latinské slovo Frigo znamená suchý a chladný). To zní jako rajská píseň, co říkáš? A nejen, že ti bude fajn, ale zabráníš tak různým hygienickým či zdravotním problémům. Příjde ti, že by tě takové prádlo muselo zaručeně škrtit? Pak můžeš obavy hodit za hlavu. Spodní prádlo Frigo totiž bylo testováno nespočtem sportovců, jako jsou snowboardisté, horolezci a další vyznavači podobné extrémní zábavy.
Ženy poznají, kdo má kulky v suchu – podle šňůrky
Ano, šnůrka je poznávací znamení této značky spodního prádla. Možná by ses ostýchal vystavovat ji světu na obdiv, ale věř, že nejen švédští kluci a muži ji nosí z kalhot s hlavou hrdě vztyčenou, aby všichni (a především ženy) viděli, že právě oni jsou v „suchu“. Své o tom ví také mužské osazenstvo z Izraele, Dánska, Islandu nebo třeba z Norska a USA. Že by šlo o nový důkaz mužnosti? Tak či tak, úspěch těcho trenek přivedl značku Frigo na mysl módních návrhářů, kteří se postarali o precizní design. A i když je výsledná podoba spodního prádla Frigo velice střídmá, v jednoduchosti je krása a spolu s barevnou šňůrkou tyhle trenky tvoří dvojku, která má styl.